Omzetten naar Steun-lidmaatschap

Het huidige lidmaatschap staat op naam van:
indien bekend
Het Steun-lidmaatschap komt op naam van:
Vul uw nieuwe gegevens hieronder verder in:
Betaalwijze

De contributie bedraagt €25,00 per jaar. U kunt ervoor kiezen om éénmaal per jaar een factuur te ontvangen of u kunt met een automatische incasso betalen. Een betaling per automatische incasso zorgt ervoor dat de administratiekosten voor de Parkinson Vereniging omlaag worden gebracht. Wij vragen u daarom vriendelijk te overwegen uw contributiebijdrage automatisch te laten incasseren.

Uw Steun-lidmaatschap gaat in nadat het huidige lidmaatschap is afgelopen, zo betaalt u niet dubbel.

Met het inzenden van dit Steun-lidmaatschapsformulier wordt u lid van de Parkinson Vereniging. Na aanmelding heeft u 14 dagen bedenktijd. Via dit formulier geeft u toestemming voor afschrijving van de contributiebijdrage. Tevens wordt hiermee toestemming gegeven aan de Parkinson Vereniging, incassant-ID: NL85ZZZ404765190000, om doorlopende incasso-opdrachten te sturen naar uw bank om het aangegeven bedrag van uw rekeningnummer af te schrijven tot wederopzegging of bij beëindiging van het lidmaatschap. Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze binnen 8 weken na afschrijving laten terugboeken. Vraag uw bank naar de voorwaarden.
Mijn relatie tot de persoon met de ziekte van Parkinson is:
Nieuwsbrieven

Met het versturen van dit formulier gaat u akkoord met het privacybeleid van Parkinson Vereniging