Parkinson Café Roermond

Parkinson Café Roermond is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers.

Locatie

Parkinson Café Roermond is gevestigd in Camillus, Delta, gebouw G, Heinsbergerweg 176, 6045  CK Roermond

Tijd

De bijeenkomsten van Parkinson Café Roermond beginnen om 19.00 uur en duren tot 21.00 uur. U bent welkom vanaf 18.30 uur.

Verslagen

Presentatie Parkinson café mei 2023

zondag 18 juni 2023 11:55 Op 10 mei 2023 heeft dr. Korten een presentatie gegeven over de ziekte van Parkinson(isme). Hier kunt u de presentatie terug vinden. Lees hier het volledige bericht

Parkinson & Boksen

vrijdag 31 maart 2023 10:43 Parkinson en Boksen werd door Birgit Schmitz en Anne Schlicher vol passie gepresenteerd in het Parkinsoncafé. Het was heel interessant en na de pauze mochten de gasten zelf ervaren hoe het is. Kortom een zeer geslaagd thema!

Voor meer info om deel te nemen kunt u mailen naar bfysio@live.nl of bellen naar 0475320399. Lees hier het volledige bericht

Presentatie Parkinson café Januari 2023

maandag 30 januari 2023 19:37 Op 11 januari 2023 hebben Annelies Berkers, Nadien Hellebrekers en Nicole Vranken een presentatie gehouden over ergotherapie bij Parkinson. Hier kunt u de presentatie van die avond terugvinden. Lees hier het volledige bericht

Leden gezocht!

woensdag 22 juni 2022 09:58 Wij zijn op zoek naar mensen met de ziekte van Parkinson die ons willen helpen bij het organiseren van het Parkinson café. Denk aan het meedoen met vergaderingen, het bedenken van sprekers, het regelen van koffie en thee op de avond zelf etc. Als persoon met de ziekte van Parkinson weet je mogelijk beter welke onderwerpen interessant zijn voor de doelgroep, en kan je meedenken in praktische zaken.

Stuur een mail naar info@parkinsoncaferoermond.nl bij interesse of bij vragen. Lees hier het volledige bericht

Nieuwsbrief mei 2022

woensdag 18 mei 2022 09:06 Nieuwsbrief mei 2022 Parkinson café Roermond, 11 mei 2022 Op woensdag 11 mei was Geertje Boon, Parkinson coach, uitgenodigd om te vertellen over “Grip op Parkinson”. Geertje biedt een innovatief ... Lees hier het volledige bericht

Nieuwsbrief april 2022