Berichten over Yoppers: nieuws

Onafhankelijke en betrouwbare informatie

Voor en door mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten

In Nederland gelden vanaf maandag 23 maart 2020 aangescherpte maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Voor alle bijeenkomsten die de Parkinson Vereniging momenteel organiseert, geldt dat de meest actuele coronamaatregelen worden aangehouden.

Het verenigingsbureau is ook nu tijdens kantooruren bereikbaar op nummer: 030-656 13 69 of per e-mail: info@parkinson-vereniging.nl

Lees hier alle updates over parkinson en het coronavirus

Samen staan we sterker!

De Parkinson Vereniging is dé belangenbehartiger voor 50.000 mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme en hun naasten. Samen oefenen we meer invloed uit op het beleid van de overheid. We helpen elkaar met informatie, tips of een luisterend oor.

Geef om parkinson

In 2019 deden 2.790 mensen een gift aan de Parkinson Vereniging. Wij danken alle donateurs voor hun bijdrage. Met deze hulp kan de vereniging activiteiten organiseren voor mensen met parkinson(ismen) en onderzoeksprojecten ondersteunen. Uw hulp is onmisbaar, ook dit jaar weer. Word donateur en help ons hiermee de kwaliteit van leven van mensen met parkinson(ismen) te verbeteren!

Landelijke bijeenkomsten