Wens van de heer De Neef in Koffietijd | parkinson-vereniging.nl

Wens van de heer De Neef in Koffietijd

De wens van de heer De Neef in Koffietijd

In de laatste Nieuwsflits deden we een oproep aan onze leden en vrijwilligers om een wens van een medemens in vervulling te laten gaan. De wens van de heer De Neef sprong eruit en heeft de vereniging ingediend bij het VriendenFonds (onderdeel van de VriendenLoterij). Wij zijn zeer verheugd te kunnen melden dat zijn wens door het fonds wordt gehonoreerd met een bijdrage van € 2.000,--!

En dat is nog niet alles… Morgenochtend tijdens de uitzending van Koffietijd krijgt de heer De Neef de cheque overhandigd door Lucille Werner, ambassadeur van de VriendenLoterij:

Koffietijd
dinsdag 19 november 10.00 – 11.00 uur RTL 4

Boottocht met high-tea
Drie jaar geleden begon de heer De Neef een Parkinson Café in Oegstgeest. Hij zet zich met hart en ziel in om voor de deelnemers van het Café een aantrekkelijk programma te organiseren. Binnenkort zullen zijn vrijwilligersactiviteiten zich uitbreiden als het Café de coördinatie van de regio-activiteiten op zich gaat nemen. Zijn wens is om deze stap met de deelnemers van het Café te vieren, door samen een boottocht te maken met een high-tea aan boord.

Wij feliciteren de heer De Neef met het winnen van deze prijs!