Slechtste Harlem Shake ooit genomineerd voor drie prijzen | parkinson-vereniging.nl

Slechtste Harlem Shake ooit genomineerd voor drie prijzen

Ruim een jaar geleden lanceerde de Parkinson Vereniging in samenwerking met reclamebureau Saatchi & Saatchi het filmpje ‘the worst Harlem Shake ever!’. In het filmpje ziet u Eric Roos, voorzitter van de Parkinson Vereniging, op de muziek de typische parkinsonbewegingen maken. De kijker zou kunnen denken dat hij aan het dansen is. Maar uiteindelijk valt hij, vervolgens verschijnt de tekst: “Shaking: fun for some… Daily struggle for others”, schudden: leuk voor sommigen, dagelijkse worsteling voor anderen. Hiermee willen de vereniging en haar voorzitter laten zien dat parkinson veel meer is dan de trillende hand of de trillende voet. Het is de bedoeling dat het filmpje de kijker shockeert, omdat men vaak niet beseft wat de dagelijkse realiteit van Parkinson is.

Dit filmpje was een wereldwijde hit met vele honderdduizenden kijkers. Nu is het filmpje ook nog genomineerd voor drie ADCN Reclame Jaarprijzen!

Klik hier voor meer informatie over het filmpje.