Geslaagde Vierdaagse voor sponsorlopers Parkinson Vereniging | parkinson-vereniging.nl

Geslaagde Vierdaagse voor sponsorlopers Parkinson Vereniging

Opbrengst_vierdaagse.jpg

Geslaagde Vierdaagse voor sponsorlopers

Van 17 tot en met 20 juli vond de Vierdaagse van Nijmegen plaats, het grootste wandelevenement ter wereld. Net als voorgaande jaren zetten zich ook dit jaar weer een aantal sponsorlopers in voor de Parkinson Vereniging.

Na een maandenlange training verschenen de deelnemers gemotiveerd aan de start van het evenement, dat volgens traditie werd geopend door een warming-up verzorgd door de Parkinson Vereniging. Dit maal onder leiding van de Nijmeegse kickbokslegende Perry Ubeda, die de geblesseerde Olga Commandeur op het laatste moment verving.

Fantastische opbrengst

Het was een prachtige week, waarin een lach en een traan elkaar afwisselden. De sfeer onder de sponsorlopers van de Parkinson Vereniging was warm, vriendschappelijk en betrokken. De lopers moedigden elkaar aan om het beste uit zichzelf te halen en persoonlijke grenzen werden verlegd. Dit alles heeft geleid tot een prachtige opbrengst van maar liefst € 23.580!

Aandacht voor parkinson en parkinsonismen

Naast deze mooie opbrengst hebben de lopers er ook aan bijgedragen dat parkinson en parkinsonismen weer wat meer bekend zijn geworden bij het grote publiek, door over hun ervaringen te vloggen en geïnterviewd te worden door verschillende media.

‘Ik heb enorm genoten deze week. Het was een bijzondere, emotionele en zware week. Een week om nooit te vergeten', aldus een van de sponsorlopers.

Bedankt!

De Parkinson Vereniging bedankt Jolanda Schreuders, Amber en Steven Lobregt, Marry Piel, Marion Oosterlee, Huub van Asten, Carla Aalderink, Bertha Reimink, Henk Rutten, Anja Verweij, Ans Hoving en haar wandelvriendin Rieky, Leo de Leede, Willem Vogels, Vera en Lenie Heyms, Hans van de Neut, Jeanny Theunissen en  Kyan van Aken en natuurlijk Perry Ubeda voor hun inzet voor de Parkinson Vereniging.

Update 31-07-2018:

Ruim anderhalve week na de Nijmeegse Vierdaagse is het sponsorbedrag toegenomen tot maar liefst € 24.157!