Parkinson Lintje: prijs voor zorgverleners | parkinson-vereniging.nl

Parkinson Lintje: prijs voor zorgverleners

Het Parkinson Lintje: een nieuwe prijs voor zorgverleners

Het werk dat zorgverleners verrichten om de kwaliteit van leven van mensen met parkinson te verhogen, verdient een lintje! SPN, de Parkinson Vereniging en ParkinsonNet slaan daarom de handen ineen en reiken dit jaar het Parkinson Lintje uit. Een lintje dat speciaal is gemaakt en we uitreiken aan drie zorgverleners die een uitzonderlijke bijdrage leveren aan het verbeteren van zorg voor of ondersteuning van mensen met parkinson(isme) of hun naasten.

Bedrag voor parkinsonzorg

Naast het lintje ontvangt elke winnaar een bedrag van € 5.000 euro dat vrij mag worden besteed mits het ten goede komt aan de parkinsonzorg.

Kent u een zorgverlener die dit prachtige lintje en die prijs verdient? Nomineer diegene dan voor 1 september via dit formulier. De winnaars, gekozen door een deskundige jury, ontvangen het lintje tijdens de jaarlijkse ParkinsonNet congressen in november en december.