Parkinson Magazine | parkinson-vereniging.nl

Parkinson Magazine

Parkinson Magazine is het tijdschrift dat de leden van de vereniging 5 keer per jaar ontvangen. Het blad bericht op toegankelijke wijze over de over actuele ontwikkelingen rond de ziekte van Parkinson en verwante ziektebeelden. Het geeft tevens kijk op wat er in de vereniging gaande is. Dat leidt tot nieuws van het bestuur en uit de werkgroepen, maar ook tot verslagen van de evenementen en bijeenkomsten die in het land - én het buitenland - plaatsvinden.

Een belangrijk deel van Parkinson Magazine wordt gevuld met artikelen uit de medische wereld, onderzoeksverslagen, interviews en speciale items. Verder maakt de redactie een keuze uit de persoonlijke bijdragen die zij krijgt toegezonden.

Uit de enquête die de Parkinson Vereniging in 2009 heeft gehouden onder alle leden van de vereniging blijkt de hoge waardering van het verenigingstijdschrift Parkinson Magazine. Het tijdschrift wordt dan ook graag gelezen door mensen die zich vanuit hun professie bezighouden met de ziekte van Parkinson.

Bij een lidmaatschap van € 40 per jaar kunt u gratis dit blad lezen.

Redactie Parkinson Magazine

Hoofdredacteur: Nynke de Monchy

Redactieadres
Postbus 46, 3980 CA Bunnik
e-mail: redactie@parkinson-vereniging.nl

Parkinson Magazine Viewer

Voor mensen met een visuele handicap is het prettig wanneer de letters van een magazine groot zijn. Voorheen hadden we daarvoor de Groot Letter-service, tegenwoordig hebben we binnen het PPD de ‘Parkinson Magazine viewer’.

Naar Parkinson Magazine Viewer

Parkinson Magazine voorlezen

U kunt Parkinson Magazine ook voor laten lezen, net zoals u alle teksten op onze website en binnen het PPD kunt laten voorlezen.

Naar Parkinson Magazine voorlezen