Meld u aan als sponsorloper voor de Parkinson Vereniging!

15 januari 2019

Van 21 t/m 24 juli is het weer zover: dan vindt de Nijmeegse Vierdaagse plaats. Net als in voorgaande jaren wordt er tijdens de Nijmeegse Vierdaagse voor verschillende goede doelen gelopen. De Parkinson Vereniging is daar één van.

Vorig jaar haalden onze sponsorlopers maar liefst € 23.580 op voor mensen met parkinson of een parkinsonisme. Dit geld wordt gebruikt om bijeenkomsten en cursussen te organiseren die de kwaliteit van leven van mensen met parkinson(isme) ten goede komen, informatiemateriaal te ontwikkelen, lotgenotencontact te faciliteren en om onderzoek te steunen.

Het doel van onze sponsorlopers is daarnaast ook vooral om aandacht te vragen voor mensen met parkinson of een parkinsonisme. En daarbij: bewegen is heel goed, zeker ook voor mensen met parkinson!

Sponsor nu een van onze lopers!

U kunt zich nog aanmelden als sponsorloper

Loopt u, of iemand die u kent mee? Kom dan als sponsorloper in actie voor de Parkinson Vereniging en meld u aan via de Vierdaagse Sponsorloop website.

Wilt u meer informatie over deelname als sponsorloper voor Parkinson Vereniging? Tel. 030 - 656 13 69 of mail naar jolanda@parkinson-vereniging.nl.