Yopper Café in Haarlem

Geregeld zijn er signalen dat jonge mensen met de ziekte van Parkinson behoefte hebben aan informatie. Ze willen hun ervaringen kunnen delen met anderen en steun krijgen van lotgenoten. Er is een goed lopend Parkinson Café in Haarlem, maar door het verschil in leeftijd en leeftijdsfase vindt deze specifieke groep Yoppers (Young Onset Parkinson) daar geen aansluiting.

De organisatoren van het Parkinson Café hebben daarom besloten in Haarlem een Yopper Café in het leven te roepen.

Inventarisatie van vragen

De start is op 16 januari 2019 van 19:30 tot 21:00. Deze eerste bijeenkomst van dit nieuwe café is verkennend. We willen inventariseren welke vragen er leven over alle aspecten die voor Yoppers van belang zijn. Aan het eind van de bijeenkomst formuleren we de wensen voor vorm, inhoud en frequentie van volgende bijeenkomsten.

Meer weten?

Ken jij iemand onder 55 jaar die de diagnose Parkinson heeft gekregen of ben je zelf geïnteresseerd? Voor vragen en meer informatie kun je contact opnemen met:

Je kunt de flyer van Yopper Café Haarlem als je wilt ook hier downloaden.

Labels: