Jan Arts Jeu de boules toernooi - 19 juni - Drunen

Op woensdag 19 juni vindt het jaarlijkse Jan Arts jeu de boules toernooi plaats, bij Jeu de Boulesvereniging ‘Bâtard’ aan de Prins Hendrikstraat 82, 5151GB te Drunen. U kunt zich hiervoor aanmelden tot en met zaterdag 15 juni.

Het inschrijfgeld bedraagt €10,00 p.p. Dit is inclusief koffie, iets lekkers bij ontvangst, de lunch en twee borrelhapjes in de loop van de middag, wedstrijdbegeleiding, scheidsrechter, uitleg en begeleiding bij het boulen. De prijs is exclusief andere consumpties.

Het programma ziet er als volgt uit:

10.30 uur ontvangst met koffie/thee en iets lekkers

11.00 uur start van de wedstrijden

13.00 uur lunch

14.00 vervolg van de wedstrijden

16.30 prijsuitreiking en afsluiting. (uiterlijk 17.00)

Voor meer informatie kunt u bellen met het secretariaat van de Jeu de boules vereniging: 013-8220625.

Aanmelding

Een inschrijfformulier kunt u downloaden op deze website: www.parkinsoncafemiddenbrabant.nl onder menukeuze ‘bijeenkomsten’ en ingevuld per post retourneren naar: Secretariaat Parkinson Café p/a Toverse Beek 14, 5032CT Tilburg. Inschrijfgeld kunt u overmaken op:  NL 92 RABO 0177097701 t.n.v. Stichting Parkinsoncafé Midden-Brabant, o.v.v. jeu de boules en uw naam en adres. Na de sluitingstermijn op 15 juni worden geen aanmeldingen meer aangenomen. Pas na betaling bent u ingeschreven. Bij afmelding na 15 juni wordt geen inschrijfgeld geretourneerd.

Labels: