Parkinson Biljart Toernooi 2019 - Nieuwegein - 23 oktober

Op woensdag 23 oktober 2019 vindt het 8e biljarttournooi voor parkinson patienten plaats. Ook dit jaar wordt het tournooi gehouden bij Recreatie Centrum Nieuwegein, gelegen aan de Drenthehaven 22B in Nieuwegein.

De organisatie is in handen van de Stichting Parkinson Events, een organisatie die activiteiten organiseert voor parkinson patienten.

Er wordt gespeeld volgens het Belgische systeem. U speelt in een poule. De grootte van de poule is afhankelijk van het aantal deelnemers.Bij uw opgave dient U ook het moyenne te vermelden wat U speelt. Heeft U in het verleden al eerder meegedaan met dit unieke tournooi, dan wordt Uw moyenne bepaald op basis van eerdere deelname. Het inschrijfgeld bedraagt € 15.00 p.p. Uw e.v.t. supporter betaald ook dit bedrag. Voor het verschuldigde inschrijfgeld krijgt U een 1e kopje koffie met een lekkernij, een aantal consumptiebonnen, een lunch met o.a. een broodje kroket.

U kunt zich inschrijven d.m.v. een inschrijfformulier, of via de mail of anders telefonisch.

U dient bij uw opgave het inschrijfgeld over te maken naar rekeningnummer NL75 RBRB 0827 9384 97 t..n.v. Stichting Parkinson Events Nieuwegein
Via de mail is dit le-courtier@hotmail.com en telefonisch 030-6045143 of 06-20524212

Het toernooi wordt dit keer gehouden bij Recreatie Centrum Nieuwegein, Drentehaven 22b te Nieuwegein. De locatie bevindt zich op de 1e etage en is goed bereikbaar d.m.v. een trap en een traplift.

Het inschrijfformulier kunt u opsturen naar:
Ruud van der Horst, Galecopperlaan 11, 3437 NA Nieuwegein of via e-mail: le-courtier@hotmail.com.

De Dirk Kuyt Foundation is de hoofdsponsor van het Biljart Toernooi voor mensen met parkinson.

Download hier het aanmeldformulier.

Labels: