Oproep: onderzoek naar de relatie tussen de ziekte van Parkinson en de mondgezondheid-gerelateerde kwaliteit van leven

Ik ben Astrid van Leeuwen, zesdejaars tandheelkundestudent aan het Academisch Centrum Tandheelkunde Amsterdam (ACTA). In samenwerking met Drs. M. C. Verhoeff,  Prof. Dr. F. Lobbezoo en Dr. M. Koutris van de afdeling Orofaciale Pijn en Disfunctie (ACTA), ben ik een onderzoek gestart naar de relatie tussen de ziekte van Parkinson en de mondgezondheid-gerelateerde kwaliteit van leven.

ENQUETE.jpg

Online vragenlijst

Voor het onderzoek zijn wij opzoek naar mensen met de ziekte van Parkinson. Graag zouden wij u willen vragen mee te doen aan ons onderzoek door een online vragenlijst in te vullen.
De vragenlijst bestaat uit 51 vragen en kan volledig anoniem ingevuld worden. Dit neemt ongeveer 10-15 minuten van uw tijd in beslag. De gegevens zullen gebruikt worden voor wetenschappelijk onderzoek. Bij eventuele vragen kunt u terecht bij: a.m.van.leeuwen@student.acta.nl.

Alvast hartelijk dank voor uw bijdrage,
Drs. M.C. Verhoeff
Dr. M. Koutris