Mooie sponsoropbrengst alternatieve vierdaagse

27 juli 2020

Onze sponsorlopers konden door de coronamaatregelen dan wel geen Nijmeegse Vierdaagse lopen, maar wandelen doen ze!

Groepsuitdaging

Alternatieve vierdaagselopers 2020.jpg

Acht wandelaars, woonachtig in Brabant, Gelderland en Zeeland, gingen de groepsuitdaging aan om gezamenlijk 2.400 kilometer te lopen vanaf 1 mei tot en met 24 juli (originele sluitingsdag Vierdaagse). Op de slotdag gingen zij wandelend van Rijswijk (NB) naar Bunnik (het hoofdkantoor van de Parkinson Vereniging). Hier werden zij feestelijk onthaald met gladiolen!

Bedankt!

De Parkinson Vereniging bedankt Jolanda Schreuders-Vreugdenhil, Anita Matthijssen, Annette Deenik-Veer, Henk Rutten, Lisette Kemperman, Amber Lobregt, Steven Lobregt en Marion Oosterlee voor hun inzet voor de vereniging. Samen wisten zij maar liefst € 8.031 bij elkaar te wandelen!