Biljarttoernooi voor mensen met parkinson

Het 9e landelijke biljart toernooi voor mensen met parkinson(ismen) dat zou plaatsvinden op woensdag 21 oktober 2020 te RCN biljartlokaal Drenthehaven 22B, 3433 PB te Nieuwegein wordt uitgesteld tot nader orde in verband met de verscherpte coronamaatregelen.

Update 29 september 2020

Door de gewijzigde coronamaatregelen die ingaan op dinsdag 29 september 2020, kan het toernooi dat staat gepland op 21 oktober helaas niet doorgaan. Door de maatregel met betrekking tot het maximale aantal personen van 30 in één lokaal, is het toernooi niet meer te organiseren. Er zijn reeds 29 deelnemers incl. begeleiding.

Als u de reeds gestorte bijdrage terug wilt hebben zullen wij dit retourneren. U kunt zich hiervoor melden via onderstaand mailadres. U kunt het bedrag ook samen met uw opgave van deelname laten staan tot de latere datum. Het toernooi zal zeer waarschijnlijk niet meer in 2020 plaatsvinden. Ook de bonden hebben de avondcompetitie op moeten schorten.

De organisatie is er voor vragen, en staan open voor suggesties.

Namens het bestuur van de Stichting Parkinson Events en met vriendelijke groet.

Cees van Schaik

Biljart.jpg

De ontvangst is om 9.15 uur en na een welkomstwoord start het toernooi 10.00 uur. Aanmelden kan door een bericht te sturen naar cemavanschaik@outlook.com. Vermeld in uw mail het huidige moyenne, uw mailadres en eventueel uw mobiele telefoonnummer.

Het is mogelijk om tegen gereduceerd tarief te overnachten bij Fletcher Hotel Nieuwegein; meld bij uw reservering ‘Parkinson Events Nieuwegein’. Deelnamen aan het toernooi kost € 15,- inclusief 5 drankjes en lunch. Aanmelden kan tot 30 september 2020.

Labels: