Golfclinic voor yoppers op 29 mei 2021

2 maart 2021

Op 29 mei 2021 organiseren Parkinson2beat en Yoppers Groene Hart samen een golfclinic. Een gezellige dagje uit met de yoppers. Er even uit, elkaar weer even zien en beter leren kennen in een leuke omgeving. Niet alleen serieus, maar ook lekker even lachen! Dat hebben we wel even nodig!

Yoppers uit het Groene Hart

Voor de yoppers die Yoppers Groene Hart bezoeken, geldt een speciale prijs, nl. € 10,00 p.p. De yoppers die niet naar onze bijeenkomsten komen, betalen € 17,50 p.p. Yoppers Groene Hart vult het bedrag aan tot € 25,00 p.p. En we hebben nog een leuke verrassing: een goodiesbag! Wil je weten wat erin zit, kom dan naar ons evenement! We starten om 13.00 uur met een kopje koffie en wat lekkers en de clinics eindigen om ongeveer 15.30 uur. Daarna is er nog gelegenheid voor een drankje en het uitwisselen van ervaringen.

Kinderen ook welkom!

Alle yoppers mogen zich aanmelden. Kinderen zijn ook welkom op dit evenement en kunnen ook opgegeven worden voor de golfclinic. De groepen worden zo ingedeeld dat gezinnen bij elkaar blijven.

Hoe kun je je opgeven?

Parkinson2BeatWebsiteLogo.png

Om zeker van een plek te zijn, meld je snel aan op de website van Parkinson2Beat.nl.
Als het evenement niet kan doorgaan krijg je gewoon je geld terug!

Labels: