Trillende sokken, klankbordgroep?

7 april 2021

Eerder hebben wij onderzoek gedaan naar de ‘Trillende sokken voor de ziekte van Parkinson’ , voor informatie over ons eerdere onderzoek zie bijvoorbeeld dit filmpje op Youtube.

Wilt u meedenken?

De werking van de sokken is vergelijkbaar met een metronoom; in plaats van dat getik van de metronoom hoorbaar is, trilt het bij de voeten om en om. Zo proberen we met de sokken het bevriezen te voorkomenen/of te doorbreken. Voor verdere ontwikkeling van de sokken zijn we op zoek naar mensen met de ziekte van Parkinson die mee willen denken met dit proces. We willen graag uw feedback op het ontwerp van de sokken, hoe zorgen we er voor dat deze sokken in het dagelijks leven makkelijk te gebruiken zijn?

De planning

Het project zal starten in december 2021 en er zullen 3 bijeenkomsten in een tijdspanne van 1.5 jaar georganiseerd worden. Deze kunnen digitaal plaatsvinden of op locatie, dit zal te zijner tijd bepaald worden.

Indien u geïnteresseerd bent in deelname kunt u zich opgeven bij Emilie Klaver. Dit kan door te mailen naar e.klaver@mst.nl of te bellen op kantoortijden met 06-31751558.

Labels: