Tworby en Parkinson Vereniging in beweging voor mensen met parkinson

1 juni 2021

Wij zijn enthousiast te kunnen melden dat Tworby partner is geworden van de Parkinson Vereniging. Tworby wil zo veel mogelijk mensen op de (eigen) fiets houden.

PM3 - Foto Maarten Valks (L) en Bob van den Berg (R, bril) Fotograaf Iris Immink

“Ons doel is mensen zo lang mogelijk in beweging te houden met behoud met hun eigen fiets. De Tworby is een ombouwmodule die het mogelijk maakt om iedere (elektrische) fiets om te bouwen tot gestabiliseerde driewieler. Op deze manier zorgen wij voor verbetering van de zelfredzaamheid, vrijheid, vitaliteit en veiligheid van onze gebruikers. De Tworby is voor iedereen die niet meer durft of kan fietsen op een tweewieler. Wij geloven in een samenwerking waarbij wij mensen met parkinson en parkinsonismen langer mobiel kunnen houden en ze de vrijheid geven om zelfstandig in beweging te blijven.” – Bob van den Berg, directeur

SPECIAAL VOOR LEDEN: Win een Tworby en fiets weer comfortabel!

Om de samenwerking te vieren, is er een speciale actie voor leden van de Parkinson Vereniging. Wilt u weer mobiel zijn met uw eigen fiets of kent u iemand die erg geholpen zou zijn met Tworby? Laat het dan weten en misschien ontvangt u een gratis ombouwpakket. De winnaars worden gevraagd hun ervaring met Tworby te delen (4 momenten).

Wilt u kans maken op een Tworby? Vertel via onderstaande button waarom u - of iemand die u kent - deze prijs moet ontvangen.

Stuur een mail en maak kans op een Tworby

Wilt u meer weten over hoe u mobiel kunt blijven met uw eigen fiets? Bezoek dan de website: www.tworby.nl.

Labels: