Kom je ook op zaterdagmiddag 28 augustus 2021 naar het yoppers evenement van Yoppers Groene Hart in Gouda?

8 juli 2021

Ben jij benieuwd hoe een siroopwafel wordt gebakken? En heb je altijd al eens je eigen siroopwafel willen bakken? Kom dan naar het leuke evenement van Yoppers Groene Hart in Gouda, waar alle yoppers zich weer voor kunnen inschrijven. Dit evenement wordt mede mogelijk gemaakt door de Parkinson Vereniging.

Let op: Vol is Vol. Er is maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wees er snel bij.

Hoe ziet het programma eruit?

Bij de lekkerste siroopwafelbakkerij Berg’s Bakery volgen we een workshop siroopwafels bakken met proeverij. ”Met deze workshop neemt u een kijkje bij ons achter de schermen en krijgt u een stuk historie te horen over onze siroopwafel. Hierna zullen we naar onze demonstratiebakkerij gaan om uw eigen siroopwafel te bakken.”

Gouda

Na of voor de workshop (i.v.m. het aantal deelnemers aan de workshop, delen we de groep in tweeën) ga je een mooie wandeling door de oude straatjes van Gouda meemaken. Je komt op de mooiste plekjes. De wandeling wordt verzorgd door de goudse gidsen gilde. Zij zijn ervaren, enthousiaste gidsen die ons graag alle bekende, maar ook onbekende en verrassende stukjes historisch Gouda laten zien.

Dit gaan we groots gezamenlijk (beide groepen) afsluiten met een drankje in Relais & Chateaux Weeshuis in Gouda.  Het oude Goudse Weeshuis wordt vandaag de dag nog steeds gezien als één van de bijzonderste en mooiste gebouwen van de stad. De romantische binnentuin, de rode luiken en het iconische poortje; het Weeshuis heeft een heel special plekje in het hart van vele Gouwenaren.

En een heel leuke verrassing

In het Weeshuis krijg je weer een leuke goodies bag met wat leuke spulletjes erin. Ook bij dit evenement mag je je kinderen opgeven voor deze mooie dag in Gouda. Rollz stelt een paar rollators gratis ter beschikking voor als het lopen iets minder gaat. Als je hier gebruik van wilt maken, wel even gelijk opgeven bij de reservering. We kunnen je dit evenement aanbieden voor 10,00 euro p.p.

Wel snel boeken via de website van Yoppers Groene Hart:

Ik meld mij nu direct aan

Labels: