Standbouwer worden bij de Parkinson Vereniging?

2 augustus 2021

De Parkinson Vereniging is met spoed op zoek naar een standbouwer (vrijwilliger) voor Midden- en Noord-Nederland.

Wat houdt de functie in?

foto stand WPD2018

U bent bij minimaal 8 standactiviteiten per jaar inzetbaar.
Dit kunnen nationale beurzen zijn in de Jaarbeurs te Utrecht, maar ook openingen van Parkinson Cafés en andere bijeenkomsten. U wordt tijdig geïnformeerd over de bijeenkomsten waar uw inzet wordt verwacht.

Wat vragen wij van u

• U bent fysiek in staat om de stand en materialen (folders, boeken etc.) te vervoeren en
   de stand op te bouwen.
• U bent woonachtig in de regio Utrecht.
• U bent in het bezit van een rijbewijs en hebt de beschikking over een ruime personenauto.

Wat bieden wij u:

• Begeleiding door de secretariaatsmedewerker die de aanvragen coördineert.
• Reiskostenvergoeding.
• Vrijwilligers ongevallenverzekering.

Bent u geïnteresseerd of heeft u vragen, dan kunt u reageren via lynda@parkinson-vereniging.nl of 030 6561369

Behalve een standbouwer zijn wij tevens op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die enkele dagen of dagdelen de stand kan bemannen. Wat wordt er van u gevraagd?

• U bent woonachtig in de regio Utrecht.
• U hebt kennis van het informatie- en campagnemateriaal van de Parkinson Vereniging.
• U weet het publiek met enthousiasme voor te lichten over het werk van de Parkinson Vereniging.
• U probeert nieuwe leden te werven.
• U neemt deel aan de jaarlijkse trainingsdag en de jaarlijkse vergadering voor standmedewerkers.

Bent u enthousiast geworden? Dan kunt u reageren via lynda@parkinson-vereniging.nl of
030 6561369.