APO-go cartridges weer kant en klaar geleverd

9 september 2021

Enkele weken geleden ontvingen wij bericht van een gebruiker van de APO-go pomp voor apomorfine. Hij kreeg de cartridges voor de pomp niet meer kant en klaar geleverd. Hij diende de cartridges zelf gebruiksklaar te maken. Een lastige klus voor iemand die al langere tijd de ziekte van Parkinson heeft.

Snelle oplossing

De Parkinson Vereniging, als dé belangenbehartiger van mensen met de ziekte van Parkinson, nam direct contact op met ApotheekZorg, de leverancier van APO-go. Het bedrijf gaf aan dat door personeelsgebrek het leveren van kant en klare cartridges niet mogelijk was. ApotheekZorg erkende na de melding van de Parkinson Vereniging dat de procedure voor het zelf gereed maken van de APO-go een (te) grote uitdaging is voor mensen met parkinson. Het bedrijf heeft direct een netwerk van apothekers ingeschakeld om alsnog cartridges te leveren die gereed zijn voor gebruik.

Meld knelpunten bij de Parkinson Vereniging

meldpunt

Loopt u tegen knelpunten aan in de zorg en behandeling van uw parkinson(isme)? Laat het ons weten; onze belangenbehartiging werkt!

Labels: