Parkinson Vereniging app gelanceerd!

25 november 2021

In de achterliggende maanden hebben we hard gewerkt aan de ontwikkeling van een verenigings-app voor uw mobiele telefoon. De PV-app brengt u als lid gemakkelijk en snel op de hoogte van actueel parkinsonnieuws en activiteiten van de vereniging. Ook kunt u als lid met deze app eenvoudig ervaringen en tips uitwisselen met andere leden.

Met de PV-app voor de smartphone heeft u als lid van de Parkinson Vereniging uw vereniging in uw broekzak!

Homescherm

Met de app kunt u in contact komen met gelijkgestemden, rondom thema's zoals behandelingen, aanvullende therapieën, sporten, werken met parkinson, onderzoek, mantelzorg, parkinsonismen, hulpmiddelen en ga zo maar door.

De PV-app is te downloaden voor iOS (Apple) en Android smartphones. Op onze website vindt u uitleg over het downloaden en gebruik maken van de PV-app.

Ga naar de uitleg voor gebruik van de PV-app

Word lid en maak ook gebruik van de PV-app

Parkinson_pandemie

Bent u nog geen lid van de Parkinson Vereniging? Maak dan gebruik van onze speciale actie voor nieuwe leden! Word lid en ontvang het boek 'De Parkinson Pandemie' van de parkinson neurologen Bas Bloem en Jorrit Hoff tegen verzendkosten (normale verkoopprijs € 29,50).

Als lid kunt u ook direct gebruik maken van de PV-app en kennis en ervaringen delen met gelijkgestemden, en eenvoudig toegang krijgen tot het laatste nieuws, parkinson zorgverleners bij u in de buurt en op de hoogte blijven van bijeenkomsten van de Parkinson Academie.

Ik word nu lid en ontvang het boek de Parkinson Pandemie