Vragenlijst over standaard en alternatieve behandelingen

9 februari 2022

Bent u gediagnosticeerd met de ziekte van Parkinson? Onderzoekers van de Universiteit van Maastricht willen graag van u te horen over standaard en alternatieve behandelingen die u in het verleden geprobeerd heeft en wat uw ervaring is met deze behandelingen. De werkgroep aanvullende therapieën (WAT) nodigt u uit om deze online vragenlijst in te vullen.

ENQUETE

Klik op de volgende link om meer te lezen over het onderzoek en de online vragenlijst in te vullen. Het invullen neemt ongeveer 25 minuten in beslag en is volledig anoniem. Er zal geen beloning worden gegeven voor deelname. U bent welkom om deel te nemen als u in het verleden bent gediagnosticeerd met de ziekte van Parkinson.

Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethische Toetsingscommissie Psychologie en Neurowetenschappen (ERCPN-Referentiecode: ERCPN-238_95_05_2021). Voor vragen kunt u contact opnemen met fpn-pim_p133@maastrichtuniversity.nl.

Dank u voor uw belangstelling en moeite.

Labels: