ADE voor mensen met lichamelijke aandoening

30 september 2022

Als we bij DansPark en ReDiscoverMe 'iedereen' zeggen, bedoelen we ook echt IEDEREEN! Iedereen die van dansen houdt, maar een uitdaging ervaart als gevolg van een lichamelijke aandoening zoals parkinson, MS, Reuma, CVA, NAH of anderszins, is op vrijdag 21 oktober van harte welkom om midden op de dag bij ons te komen clubben!

Amsterdam Dance Event

ADE

Dit daverende feest werd in 2015 voor het eerst georganiseerd door Dance for Health en Hannie Meijerink, ervaringsdeskundig en vrijwilliger bij de Parkinson Vereniging, met DJ Jean achter de draaitafels. Dit fantastische evenement wordt keer op keer mogelijk gemaakt door Pioneer en AVL rent en is altijd een groot succes.

Dit jaar zullen de groovy beats van DJ Saskia Laval iedereen in beweging brengen. Staan of zitten, het maakt niet uit, want op ons feest zijn er genoeg stoelen om je voeten van de grond te krijgen of liever de handen uit je schoot terwijl je zit! Zowel voor mensen met een rollator, scootmobiel, rolstoel of wandelstok! Voorafgaand aan onze eigen moves geeft RDM ter inspiratie een danspresentatie.

Locatie:

Stichting de Meervaart