Onze partners | parkinson-vereniging.nl

Onze partners

Laatst gewijzigd op 29 januari 2016

De Parkinson Vereniging zet zich in voor de verbetering van de kwaliteit van leven van mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme. Dit doet we door patiënten samen te brengen, mee te laten praten en mee te laten beslissen, informatie te verstrekken en onderzoek te stimuleren voor de patiënt van nú.

Een belangrijke voorwaarde hierbij is dat de activiteiten worden omarmd door partners uit het bedrijfsleven. De Parkinson Vereniging is haar partners zeer dankbaar voor hun ondersteuning:

De Ecokring Kringloopwinkel Bunnik
Albert Heijn Bunnik
Leen2be Tweedehands Merkkleding

Rabobank Kromme Rijnstreek

De Parkinson Vereniging biedt haar sponsors tal van mogelijkheden voor samenwerking die voor beide partijen een toegevoegde waarde heeft. Graag werken wij een pakket op maat voor u uit. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jolanda van der Velde, fondsenwerver, via jolanda@parkinson-vereniging.nl of 030 656 13 69.