Onze partners | parkinson-vereniging.nl

Onze partners

Laatst gewijzigd op 1 september 2017

In Nederland zijn er 50.000 mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme. De Parkinson Vereniging is een actieve vereniging die zich inzet voor haar 9.000 leden en andere parkinsonpatiënten in Nederland. Wij dragen bij aan de verbetering van de kwaliteit van leven van de patiënt van nú. Dit doet wij door patiënten samen te brengen, mee te laten praten en beslissen, informatie te verstrekken en wetenschappelijk onderzoek te initiëren en stimuleren.

Een belangrijke voorwaarde hierbij is dat de activiteiten worden omarmd door partners uit het bedrijfsleven. De Parkinson Vereniging is haar partners zeer dankbaar voor hun ondersteuning:

Rollz_Logo_payoff_NL_CMYK_300_ppi.jpg

Rollz: "Bewegen is belangrijk, zeker voor mensen met parkinson. Daarom steunt Rollz International de Parkinson Vereniging. Met de Rollz Motion rollator en rolstoel ineen loopt u zelf als u veel energie heeft en als u wilt uitrusten, laat u zich rijden. Zo blijft u actief en komt u verder."

vsbfonds-pay-off-web.jpg

VSBfonds ondersteunt initiatieven die bijdragen aan een samenleving waarin iedereen actief meedoet, zich betrokken voelt en de kans heeft persoonlijk en maatschappelijk te groeien. Het fonds is actief op drie gebieden: Mens & Maatschappij voor sociale initiatieven die meedoen als doel hebben, Kunst & Cultuur voor plannen waardoor meer mensen kunnen genieten van kunst en cultureel erfgoed en Beurzen voor studenten die in het buitenland verder willen studeren of onderzoek doen. Het fonds steunt projecten met geld, kennis, ervaring en een professioneel netwerk.

elize.jpg

UCB Pharma

AbbVie

De Ecokring Kringloopwinkel