Onze partners | parkinson-vereniging.nl

Onze partners

Laatst gewijzigd op 8 april 2017

In Nederland zijn er 50.000 mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme. De Parkinson Vereniging is een actieve vereniging die zich inzet voor haar 9.000 leden en andere parkinsonpatiënten in Nederland. Wij dragen bij aan de verbetering van de kwaliteit van leven van de patiënt van nú. Dit doet wij door patiënten samen te brengen, mee te laten praten en beslissen, informatie te verstrekken en wetenschappelijk onderzoek te initiëren en stimuleren.

Een belangrijke voorwaarde hierbij is dat de activiteiten worden omarmd door partners uit het bedrijfsleven. De Parkinson Vereniging is haar partners zeer dankbaar voor hun ondersteuning:

Rollz_Logo_payoff_NL_CMYK_300_ppi.jpg

UCB Pharma

AbbVie

De Ecokring Kringloopwinkel

Expo Display Service

De Parkinson Vereniging biedt haar sponsors tal van mogelijkheden voor samenwerking die voor beide partijen een toegevoegde waarde heeft. Graag werken wij een pakket op maat voor u uit. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Jolanda van der Velde, fondsenwerver, via jolanda@parkinson-vereniging.nl of 030 656 13 69