Vrijwilligers | parkinson-vereniging.nl

Laatst gewijzigd op 17 maart 2017

Om zelf vrijwilliger te worden, kunt u het formulier onderaan deze pagina invullen.

De Parkinson Vereniging heeft meer dan 550 leden die zich actief inzetten voor de Parkinson Vereniging. Dit zijn mensen met de ziekte van Parkinson, partners/mantelzorgers, geïnteresseerden en of (oud) beroepskrachten. Zij verrichten werkzaamheden in diverse geledingen van de vereniging. Zo dient volgens de statuten minstens drie van de zeven bestuursleden parkinson te hebben. Daarnaast zijn er ook leden actief in diverse werkgroepen. Deze werkgroepen ondersteunen de Parkinson Vereniging bij het doen van hun werk door het leveren van inhoudelijke adviezen. Klik hier om een overzicht te zien van diverse adviesraden, projectgroepen, werkgroepen en commissies die werkzaam zijn binnen de Parkinson Vereniging. Daarnaast zijn er op landelijk niveau ook nog Parkinson Cafémedewerkers, provinciaal coördinatoren, spreekbeurthouders en standmedewerkers actief als vrijwilliger.

KLIK HIER VOOR ALLE VACATURES

Zelf actief worden of meer informatie?

Mocht u meer willen weten over vrijwilligerswerk bij de Parkinson Vereniging dan kunt u contact opnemen met Miriam Leenders, tel. 030-6561369 of via miriam@parkinson-vereniging.nl. Als u zelf vrijwilliger wilt worden, dan kunt u onderstaand formulier invullen.

Declaratieformulier

Klik hier om het declaratieformulier te downloaden.
Stuur het ingevulde declaratieformulier naar colinda@parkinson-vereniging.nl

Hartelijk welkom als vrijwilliger

DANK-U.jpg

Wilt u vrijwilliger worden voor de Parkinson Vereniging? Vul dan het onderstaand formulier in.

Er zijn vrijwilligers nodig op allerlei niveau's. Klik hier voor een overzicht

Meld u altijd aan, óók als u een bijdrage wilt leveren die niet in het overzicht voorkomt.