Kom in actie!

Regelmatig wordt de Parkinson Vereniging benaderd door mensen die een actie willen organiseren om aandacht te vragen voor mensen met parkinson(isme) en om geld te werven voor de activiteiten van de vereniging. Ook u kunt de vereniging steunen door zelf een actie te organiseren. Denk bijvoorbeeld aan een sponsorloop, veiling, verkoop van zelfgemaakte producten of een statiegeldactie.

DoSupport!

DoSupport! is een online platform waarop je je actief kunt inzetten voor een maatschappelijk doel: ofwel door een project te starten, of door bij te dragen als supporter. Op het platform kom jij als initiatiefnemer in contact met de mensen die jouw doel ook ontzettend belangrijk vinden. Samen bereik je meer! DoSupport is een initiatief van stichting PGOsupport.

Ga naar DoSupport

Donatiebox

Viert u een verjaardag of een huwelijksfeest? Of heeft een overleden dierbare te kennen gegeven liever een gift voor een goed doel te ontvangen dan bloemen bij de uitvaart? De Parkinson Vereniging heeft voor deze gelegenheden een donatiebox beschikbaar. Bel voor meer informatie naar 030-656 13 69 of een mail te sturen.

Stuur een mail

Doneer via Facebook

Er zijn legio manieren om de Parkinson Vereniging financieel te steunen. Sinds kort is hier nog een mogelijkheid aan toegevoegd: doneren via Facebook. De Parkinson Vereniging is door Facebook aangemerkt als goed doel. U kunt daarom via de knop 'doneer' een actie starten, bijvoorbeeld om uw vrienden naar een donatie te vragen in het kader van uw verjaardag.

Ga nu naar Facebook

Vierdaagse van Nijmegen 2019

In de week van 16 tot en met 19 juli 2019 zetten 14 lopers zich tijdens de Nijmeegse Vierdaagse in voor de Parkinson Vereniging. Op maandag 15 juli was de aftrap met een energieke warming-up door ambassadeur Olga Commandeur. Vergezeld door sambaband Força wist zij veel aandacht te krijgen voor parkinson! Samen liepen zij het fraaie bedrag bij elkaar van 23.995 euro! Mogelijk wordt dit zelfs nog wat meer, want er kan nog gesponsord worden!

Bekijk hier een beeldverslag van de Vierdaagse 2019

Acties van derden

Ik had al een paar jaar het idee om een sponsoractie te gaan doen voor de Parkinson Vereniging. Toen ik mijn 10e en tevens laatste Vierdaagse ging lopen, dacht ik ‘nu is het moment’.
Jeannette van der Geest