Word lid | parkinson-vereniging.nl

Als lid krijgt u:

• Betrouwbare en onafhankelijke informatievoorziening
  • 5 x per jaar toezending van het verenigingsblad Parkinson Magazine
  • Gratis toegang tot het Persoonlijk Parkinson Dossier (PPD) - tools om zelfmanagement van mensen met de ziekte van Parkinson te bevorderen
  • Landelijke bijeenkomsten met presentaties van neurologen en andere zorgverleners
  • Toegang tot het Parkinson Café in uw directe omgeving, hier kunt u terecht voor interessante lezingen en om contact leggen met ervaringsdeskundigen van de ziekte: andere mensen met de ziekte van Parkinson, mantelzorgers en partners uit uw eigen regio
  • Belangenbehartiging
  • Korting op trainingen, cursussen, boeken en deelname aan verenigingsbijeenkomsten

Wat heeft de Parkinson Vereniging aan uw lidmaatschap?

• Samen staan we sterker: naar overheid en zorgverzekeraars
  • Beschikking over meer financiële middelen voor onderzoek voor de patiënt van nu
  • Beschikking over meer financiële middelen voor activiteiten voor leden, zoals Parkinson Cafés
  • Ervaringsdeskundigheid van een groot aantal leden

De contributie bedraagt € 40,- per kalenderjaar (vaak vergoed door uw verzekeraar). U kunt dit betalen via automatische incasso of via een factuur. Indien u een acceptgirokaart wenst te ontvangen dan zijn wij vanaf 1 januari 2017 genoodzaakt € 2,50 per acceptgiro bij u in rekening te brengen. Dit in verband met de extra administratieve handelingen die daarbij horen.

Voor leden in het buitenland wordt er € 20,00 per jaar toegevoegd aan het bedrag van het gekozen lidmaatschap in verband met de verzendkosten naar het buitenland.

Ook donateurs zijn meer dan welkom bij de Parkinson Vereniging. Klik hier om donateur te worden.

Lid worden is eenvoudig

Vul het onderstaande formulier in en klik op 'versturen'. Let op! Na het verzenden dient op uw scherm direct een bevestiging van inschrijving te verschijnen. Mocht dit niet verschijnen dan heeft u waarschijnlijk niet alle gegevens correct ingevuld en verzoeken wij u het gehele formulier nogmaals in te vullen.

U kunt natuurlijk ook lid worden door contact op te nemen met het secretariaat via info@parkinson-vereniging.nl of 030-6561369.

Vergoeding lidmaatschap

Sommige zorgverzekeraars vergoeden het lidmaatschap van een patiëntenvereniging. Klik hier om te kijken of uw zorgverzekeraar het lidmaatschap voor 2017 voor u betaalt!

Persoonlijke gegevens

Betaalgegevens

De contributie bedraagt €40,- per kalenderjaar. Een hogere bijdrage is natuurlijk van harte welkom! U kunt ervoor kiezen om éénmaal per jaar een factuur te ontvangen of u kunt met een automatische incasso betalen. U kunt er dan voor kiezen om per maand, per kwartaal of per jaar te betalen.

Vul de volgende betalingsgegevens alleen in als u via automatische incasso betaalt. Per maand of per kwartaal betalen is mogelijk als u in de maand januari lid wordt. Indien u per maand of kwartaal wenst te betalen en u wordt lid in een andere maand dan januari, dan ontvangt u in het eerste lidmaatschapsjaar een factuur en gaat uw automatische incasso in vanaf januari het jaar daarop.

Overige informatie

Privacypolicy