Over Verwendag voor partners/mantelzorgers

Verwendag voor partners/mantelzorgers

Programma

We starten de dag om 12:00 uur bij Beachclub Copacabana, waar u verwend wordt met een heerlijke lunch.

Zand en Strand
Scheveningen is niet voor niets een populaire kustplaats. Je kunt er met gemak uren langs het water slenteren, op het strand struinen, shoppen op de boulevard en de culinaire hotspots ontdekken. Na de lunch gaat u aan de slag op het strand. U zult bij deze activiteit terug denken aan uw kindertijd, toen u nog zo leuk met het emmertje en schepje druk in de weer was.

Om 15:30 uur laten we ons lekker verwennen in onze strandstoel.

Langs de duinen en genieten van het ritme van de zee
We kunnen niet eindeloos turen naar de zee, dus om 16:00 uur mag u kiezen om te wandelen langs het strand, de duinen en door de karakteristieke straatjes en pleinen en langs bekende werken van Scheveningen of u laat u mee voeren door het ritme van de zee.

Eten aan zee
We eindigen beiden activiteiten om 18:00 uur bij Beachclub Copacabana.
Hier maken we gebruik van een heerlijk diner. U wordt in de watten gelegd door de chefkok.

Nadat we van tafel komen sluiten we de dag en keren we huiswaarts.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.