Over GEANNULEERD: Jong & Parkinson - Healthy Living

GEANNULEERD: Jong & Parkinson - Healthy Living

Jong & Parkinson - Healthy Living is geannuleerd

Op maandag 23 maart heeft het kabinet extra maatregelen uitgeroepen tegen de verdere verspreiding van het coronavirus. In lijn met de maatregelen heeft de Parkinson Vereniging besloten om de bijeenkomst Jong & Parkinson - Healthy Living (6 juni 2020) te annuleren.

Mensen die zich hebben aangemeld en die reeds hebben betaald, krijgen binnen vier weken hun geld teruggestort.
Uiteraard is het ook mogelijk om uw bijdrage voor Verwendag voor partners/mantelzorgers te doneren aan de Parkinson Vereniging. Uw gift zullen wij aanwenden voor onze kernactiviteiten. Wij stellen het zeer op prijs als u dit wilt doen. Laat het ons per e-mail weten wanneer wij uw bijdrage als een donatie mogen beschouwen: davey@parkinson-vereniging.nl.

"Gezond leven, gezond eten,
                    met een goede balans tussen werk en gezin."

Miele Experience Centre

Miele_experience.jpgMiele-kookdemonstratie.jpg

Tijdens dit evenement beleeft u in een professionele keuken een heerlijke middag vol informatie en lekkernijen. Samen met andere jonge mensen krijgt u een interactieve uitleg door diëtisten van ParkinsonNet, over gezonde maar vooral ook lekkere voeding. Daarna gaat u onder begeleiding van een echter chefkok aan de slag achter het fornuis, om aan het einde van de middag te kunnen genieten van een gezamenlijke én zelf bereide gezonde maaltijd!

(Foto's: Miele.nl)

Prijzen