Over Algemene Ledenvergadering 28 mei 2019

5. Jaarverslag en jaarrekening 2018

6. Concept Strategisch Meerjaren Beleidsplan 2020 – 2023

7. Samenstelling bestuur

Voorstellen van en stemmen over benoeming kandidaat algemeen bestuurslid de heer J.E. Jonker.

8. W.v.t.t.k.

9. Sluiting

In verband met de organisatie vragen wij u vriendelijk zich vooraf aan te melden. Op die manier kunnen we zorgen voor een passende locatie, met voor iedereen koffie/thee en wat lekkers.

Er is helaas voor 28 mei 2019 een OV-staking aangekondigd. Gezien het aanzienlijke aantal aanmeldingen voor de vergadering en de belangrijke bespreek- en beslispunten die staan geagendeerd is het desalniettemin belangrijk dat deze Algemene Ledenvergadering gewoon doorgaat volgens planning. Wij heten u dan ook graag van harte welkom in Houten.

Komt u met de auto naar de Algemene Ledenvergadering en kan er iemand met u meerijden? Meld dit dan bij de Parkinson Vereniging: 030-656 13 69.

Sorry, de aanmeldperiode is voorbij.