De Zomer Enquête: welk effect heeft vakantie op de symptomen bij de ziekte van Parkinson? | parkinson-vereniging.nl

De Zomer Enquête

​Hierbij willen we graag een kleinschalig onderzoek bij u onder de aandacht brengen: De Zomer Enquête. In dit onderzoek, uitgevoerd vanuit het Radboudumc, wordt onderzocht welk effect de vakantie op de symptomen van de ziekte van Parkinson heeft. Zorgt op vakantie gaan er bijvoorbeeld voor dat bepaalde symptomen verbeteren, of juist verergeren? En om welke symptomen gaat dit dan?

Om hier betrouwbare uitspraken over te kunnen doen hebben we zoveel mogelijk deelnemers nodig! Het invullen van de vragenlijst duurt slechts 5-10 minuten. Aan het einde van de vragenlijst kunt u beslissen of u mee wilt doen aan een tweede, tevens korte, vragenlijst aan het einde van de zomer. Met uw deelname helpt u ons onderzoek te doen naar een onderwerp waarover nog weinig bekend is op het gebied van Parkinson.

Wilt u deelnemen aan het onderzoek en de vragenlijsten invullen klik dan hier.

Als u vragen heeft over het onderzoek, kunt u altijd contact met ons opnemen via email (micaela.lugones@radboudumc.nl)

Alvast bedankt voor het invullen!

Vriendelijke groet,

Namens het ParkinsonThuis Team