Deelnemers gevraagd voor testen van een nieuw vest voor de Duodopa-pomp | parkinson-vereniging.nl

Deelnemers gevraagd voor testen van een nieuw vest voor de Duodopa-pomp

Patiënten gevraagd om een vest te testen voor de Duodopapomp.

Geplaatst op 20 juni 2017

TeCuro LTD gevestigd te Glasgow Schotland, maakt infuuspomp vesten. Voor de ontwikkeling van een PumpPocketShirt zijn we opzoek naar deelnemers m/v die het PumpPocketShirt willen dragen en hun bevindingen op papier willen overdragen ter verbetering van het product.

De test wordt gedaan door Jean Paul Jaspers, vertegenwoordiger van TeCuro Ltd. in Nederland.

Waar we opzoek naar zijn, patiënten die een Duodopa pomp gebruiken,

1 dame maat 40
2 dames maat 42
1 dame maat 44
1 dame maat 48
1 dame maat 52

1 heer maat 44
1 heer maat 48
2 heren maat 52
1 heer maat 56

Test personen ontvangen ieder een PumpPocketShirt met een vragen lijst.

De test verloopt als volgt; draag het pomp vest 1 dag en was het daarna, draag het wederom 1 dag en was het, draag 1 dag en was het. In totaal 3 dagen dragen en 3 keer wassen. Voor het wassen de zak afritsen en de klittenband sluiten. We willen alle test personen vragen de vragenlijst in te vullen zo goed als het kan. U kunt aan- of opmerkingen over het pomp shirt afzonderlijk vermelden als deze niet in de vragenlijst staan. De test duurt een week en er zijn geen kosten aan verbonden. U kunt de vragenlijst terugzenden in de bijgesloten retour envelop. Het vest kunt u retourneren door gebruikt te maken van de bijgesloten envelop.

Deelname is gratis, er zijn geen kosten aan verbonden voor de deelnemers. Mocht u het vest willen houden mag dat.

Als u interesse heeft kunt u een email sturen naar jeanpauljaspers@gmail.com. Er zal dan contact opgenomen worden om alles te regelen.

Wij willen u alvast hartelijk bedanken voor uw medewerking.
Het team PumpPocketShirt