Ervaringsdeskundigen gezocht voor een gesprek over de kwaliteit van uw rolstoel en/ of tillift | parkinson-vereniging.nl

Gepubliceerd op 13 januari 2017

Geachte heer, mevrouw,

Voor ons onderzoek zijn wij op zoek naar deelnemers die ervaring hebben met het dagelijks gebruik van rolstoelen en/of tilliften.  Wij zouden deze deelnemers graag  eenmalig spreken in een groepsinterview. Het onderzoek wordt uitgevoerd door het NIVEL, Nederlands instituut voor onderzoek van de gezondheidszorg en het VU medisch centrum, in samenwerking met de Inspectie voor de Gezondheidszorg.

Het doel van het onderzoek is om kwaliteit van rolstoelen en tilliften in kaart te brengen. We kijken hierbij niet alleen naar de producten zelf, maar vooral ook naar de ervaringen van gebruikers. Dit is belangrijk om de veiligheid van deze producten voor patiënten te verhogen.

Wij nodigen u uit als ervaringsdeskundige, om mee te praten over de goede punten en knelpunten die u ervaart rondom de kwaliteit van uw rolstoel en/ of tillift sinds u deze heeft aangevraagd. Daarnaast zouden wij ook graag meer horen wat uw aanvullende behoeftes zijn.

Het gesprek zal ongeveer 1,5 tot 2 uur duren en zal plaats vinden in Utrecht, op een nader te bepalen datum in januari. Per deelnemer ontvangt u een cadeaubon van €25,- als dank voor uw deelname en bijdrage aan het onderzoek.

Graag vernemen wij of u wil deelnemen aan dit onderzoek. Hiervoor kunt u contact opnemen met Tanja Mol MSc, Junior Onderzoeker, via 020-44 49612 of t.mol1@vumc.nl. Voor eventuele vragen over het onderzoek kunt u contact opnemen met ondergetekende, via 030- of l.verweij@nivel.nl.

Met vriendelijke groeten,

Lisanne Verweij, projectleider, mede namens
Tanja Mol, Junior onderzoeker VUmc

NIVEL