Oproep tot enquête medicinale drugs | parkinson-vereniging.nl

Oproep tot enquête medicinale drugs

Geachte heer/mevrouw,

Wij zijn Timo van Oostveen en Raven van Asch, twee leerlingen van het Niftarlake College te Maarssen (Utrecht)

Wij zitten momenteel in ons examenjaar (6 atheneum) en moeten dit jaar dus ons zogenoemde ‘profielwerkstuk’ (ook wel PWS genoemd) inleveren.

Wij hebben beide een profiel wat gericht is op Natuur en Gezondheid en hebben daarom ook een profielwerkstuk wat hierop aansluit.

Met ons profielwerkstuk willen wij namelijk inzicht zien te krijgen in de levenskwaliteit van Parkinsonpatiënten en hoe deze te verbeteren is door de inzet van medicinale wiet of andere verdovende middelen die niet door artsen voorgeschreven zijn.

Nu kunnen wij natuurlijk genoeg informatie op internet vinden over Parkinsonpatiënten, de medicatie en de levenskwaliteit die hiermee zogenaamd gegarandeerd wordt…. Maar wij willen graag in contact komen met mensen die hier echt dagelijks mee te maken hebben en ons een waarheidsgetrouw verhaal kunnen vertellen.

• Wat houdt het project in?

In ons project willen wij een beter inzicht krijgen in de levenskwaliteit van Parkinsonpatiënten en hoe wij deze kunnen verbeteren door middel van medicinale wiet of andere verdovende middelen die niet door artsen voorgeschreven zijn.

• Wat voor deelnemers zoeken wij?

Wij zoeken mensen met de ziekte van Parkinson die via onze enquête (anoniem) een aantal open- en gesloten vragen willen beantwoorden die ons inzicht kunnen verschaffen in de levenskwaliteit die zij ervaren.

• Wat wordt er verwacht van de deelnemers?

Van de deelnemers wordt enkel en alleen verwacht dat zij onze enquête naar waarheid invullen. Ook zou het fijn zijn als wij contact met een aantal deelnemers kunnen krijgen zodat wij deze misschien nog verdere vragen kunnen stellen gedurende het onderzoek die niet in onze enquête gesteld zijn.

• Waar kunnen mensen ons bereiken?

Timo van Oostveen: Tel: 06-37332605

Mail: 106917@niftarlake.nl

Hieronder de link naar de eigenlijke enquête:

Met vriendelijke groet,

Timo van Oostveen