Oproep voor enquête m.b.t. vergoeding duodopavest | parkinson-vereniging.nl

Oproep voor enquête m.b.t. vergoeding duodopavest

Oproep enquête m.b.t. vergoeding duodopavest

Beste leden van de Parkinson vereniging,

Als u bekend bent met een infuuspomp die gebruikt wordt om een medicijn gecontroleerd toe te dienen dan kunt u zich voorstellen dat deze pomp voordelen als ook nadelen heeft. In verschillende medische bereiken wordt zo’n infuuspomp gebruikt, denk hierbij aan oncologie, neurologie, pulmonologie of pijnbestrijding zijn enkele bereiken waar het zijn toepassing vindt. De standaard infuuspomp wordt geleverd met een draagtasje. Buidel of schoudertasje dat niet handig is en de patiënt behoorlijk in zijn dagelijkse bezigheden hindert.

Nu is voor Parkinson patiënten een vest beschikbaar, Dutch Design Duodopa Vest, dat geleverd wordt met de infuuspomp en het medicijn, de fabrikant van het medicijn Duodopa stelt één vest per jaar beschikbaar aan de patiënten. TeCuro Ltd. is de fabrikant van de vesten en wil het vest laten opnemen in de lijst met vergoedingen. Het voordeel hiervan is dat het vest ten eerste beschikbaar komt voor een grotere groep patiënten, dus ander medische gebieden en toepassingen en dat de patiënt keuze vrijheid krijgt in welk vest hij of zij wilt dragen. Om dit doel te bereiken wil ik uw hulp vragen, met het delen van uw ervaringen met het Dutch Design Duodopa Vest kunt u helpen om de verzekeraars het vest te laten opnemen in de lijst met vergoedingen. Als dit gebeurd kan men meerdere vesten per jaar bestellen en worden deze vergoed door uw verzekering.

Ik ben nu bezig met het samenstellen van een dossier map met persoonlijke ervaringen van patiënten hoe het Dutch Design Duodopa Vest hun leven heeft beïnvloed. Deze map gaat naar de verzekeraars en zij zullen na beoordeling contact opnemen met het zorginstituut die het item op de lijst met vergoedingen gaat plaatsen als het is goedgekeurd.

Voor dit doel is op de website  www.dutchdesignduodopavest.nl een  enquête geplaatst. In de website onder het menu CONTACT&MEER  is een link naar @zorginstituut enquête. Als u op de link klikt komt u bij een formulier dat u kunt invullen, naam en stad zijn verplicht item, het dossier dat naar de verzekeraars gaat zal dus u initialen voornaam, achternaam en woonplaats tonen. Dit ook vanwege transparantie en regelgeving.

Deze oproep gaat uit van de fabrikant van het Dutch Design Duodopa Vesten, TeCuro LTD. en is gevestigd in Glasgow Schotland, geregistreerd bij Company House SC540243. Voor meer informatie over TeCuro LTD ga naar https://tecuro.uk/ De eigenaar is Jean Paul Jaspers en tevens de persoon die deze oproep plaatst.

Als u meer informatie wilt over het onderzoek, kunt u mailen naar Dutch DesignDuodopa Vesten: info@dutchdesignduodopavest.nl.

Onderwerp @zorginstituut enquête en ik zal uw vragen beantwoorden. Mijn dank voor uw hulp om het vest beschikbaar te maken aan iedereen.

Met vriendelijke groet,

Jean Paul Jaspers