Parkinson Academie

De Parkinson Academie biedt een breed scala aan informatiedagen, workshops en cursussen voor mensen met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme, partners of mantelzorgers en andere belangstellenden. Door het volgen van deze scholing kunt u uw kennis en vaardigheden (verder) ontwikkelen en zo meer grip krijgen op uw kwaliteit van leven.

De Parkinson Vereniging houdt zich bij de activiteiten en bijeenkomsten van de Parkinson Academie aan het overheidsbeleid.

(M.u.v. bijeenkomsten waar de locaties aanvullende eisen stellen voor toegang).

Cursussen, trainingen en landelijke dagen worden weer gepland binnen de geldende maatregelen. Kijk per geplande bijeenkomst of deze fysiek of online plaatsvindt.

Lees hier meer over parkinson en corona

Schrijft u zich zo snel mogelijk in, om zeker te zijn van een plek. Tot één week voor aanvang van de cursus kunt u annuleren en krijgt u het deelnamebedrag volledig terug.

Zoekt u een cursus bij u in de buurt en staat die niet in het onderstaande overzicht? Mail dan naar de coördinator van de Parkinson Academie, Coby Pronk: coby@parkinson-vereniging.nl.

Overzicht van geplande cursussen en bijeenkomsten:

Basisinformatie over bijeenkomsten van de Parkinson Academie

De cursussen en workshops bieden u de mogelijkheid tot scholing, persoonlijke ontwikkeling en regie over uw leven en geven u de gelegenheid om vanuit uw eigen motivatie kennis en vaardigheden (verder) te ontwikkelen.
Coby Pronk - coördinator Parkinson Academie