The Parkinson Games

Goedemorgen!

Parkinson2beat is op dit moment druk bezig met het organiseren van The Parkinson Games wat begin (4/5/6) augustus 2022 plaats zal gaat vinden in Eindhoven.

The Parkinson Games is een sport event met een olympische touch, speciaal ontwikkeld voor mensen met Parkinson en Parkinsonisme. Het doel is om sport meer incusief en toegangelijker te maken! Daarnaast proberen we met The Parkinson Games meer awareness te genereren voor Parkinson/Parkinsonisme bij het breedere publiek.

Er zullen meer dan 20 verschillende sporten beschikbaar zijn en we proberen zoveel mogelijk mensen (met Parkinson/Parkinsonisme) mee laten doen tijdens The Parkinson Games, naast mensen uit Nederland zullen er mensen uit verschillende EU landen komen en hopelijk kunnen we mensen van over de hele wereld zover krijgen om mee te doen. Naast de verschillende sporten zullen er meerdere activiteiten zijn tijdens de dagen zoals performances van verschillende artiesten en presentaties van interessante sprekers waaronder Bas Bloem & Prof Dr Erik Scherder.

Zou jij het leuk vinden om mee te doen, als toeschouwer of op een andere manier een bijdrage willen breneg en meehelpen om dit event een groot succes te maken?

Ga dan naar onze website www.theparkinsongames.com & volg ons op onze social media kanalen Facebook en Linkedin om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen.

Terug naar Openbaar communitykanaal

Wilt u reageren op dit bericht? Log dan in of registreer u als deelnemer van de community.

Registreer als deelnemer