Jubileum-Verwendag partners/mantelzorgers - 16 mei | parkinson-vereniging.nl

Jubileum-Verwendag partners/mantelzorgers - 16 mei

Mantelzorger? Behoefte aan even een dag voor uzelf? Tijdens de ‘Jubileum-Verwendag’ (16 mei) kunt u genieten en in gesprek met andere mantelzorgers

Let op: er zijn nog twee plekken beschikbaar!

Zorgt u voor iemand met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme?

Dan weet u als geen ander dat die zorg soms best pittig kan zijn. Mantelzorg overkomt je, je kiest er niet voor. Mantelzorgers vinden wat ze doen voor een ander vaak ‘gewoon logisch’. Wij vinden dit juist heel bijzonder! In ons jubileumjaar (de Parkinson Vereniging bestaat 40 jaar en het is 200 jaar geleden dat James Parkinson zijn essay schreef) willen we daarom speciaal voor u een afwisselende, ontspannen dag organiseren.

Tijd voor een ander begint met tijd voor uzelf!

De Parkinson Vereniging organiseert op dinsdag 16 mei 2017 een heerlijk dagje weg voor partners/mantelzorgers. Tijdens dit geheel verzorgde bus uitstapje, dat in het teken staat van de tulp, (het internationale symbool van de ziekte van Parkinson)  kunt u zich even ontspannen en is er volop gelegenheid om ervaringen uit te wisselen met andere partners/mantelzorgers die in een vergelijkbare situatie zitten.

Het programmaRederij_Randmeer_2.jpg

De bus vertrekt om 8:00 uur vanaf de opstapplaats Arnhem Centraal Station, om 9:00 uur vanaf de opstapplaats Utrecht Centraal Station en om 9:45 vanuit de opstapplaats ’t Harde Centraal Station. We rijden naar Elburg om in te schepen bij Rederij Randmeer. Tijdens de prachtige rondvaart over het Veluwemeer wordt u aan boord verwend met heerlijke koffie/thee en gebak. U krijgt uitgebreid de tijd om met elkaar in gesprek te gaan en te genieten van het mooie uitzicht.

Terug aan wal vertrekken we richting Biddinghuizen naar Restaurant Bremerbergse Hoek voor een smakelijke lunch.

We vervolgen de dag via de bollenroute naar Creil waar we ontvangen worden bij het Tulpeninformatiecentrum. Na een uitgebreide uitleg over het ontstaan van de tulp wandelen we aansluitend door de aangelegde velden met  maar liefst 600 soorten tulpen. Grote vraag blijft natuurlijk of de ‘James Parkinson Tulp’ er ook tussen staat.

Ter afsluiting drinken we nog een kopje koffie/thee met tulpengebak ter ere van ons 40-jarig jubileum.

Om 16:00 uur vertrekt de touringcar terug naar onze opstapplaatsen 't Harde, Utrecht Centraal Station en Arnhem Centraal station.

13_Tulpeninformatiecentrum_foto_2.jpg8:00 Vertrek vanuit Arnhem Centraal Station
9:00 Vertrek vanuit Utrecht Centraal Station
9:45 Vertrek vanuit 't Harde Centraal Station
10:15 Aankomst Elburg, rondvaart over het Veluwemeer
12:10 Vertrek naar Biddinghuizen
12:30 Lunch bij Restaurant Bremerbergse Hoek
13:30 Vertrek vanaf Biddinghuizen, via bollenroute naar Creil
14:30 Aankomst Tulpeninformatiecentrum, wandeling
16:00 Vertrek huiswaarts

Gedurende de reis kunt u in de touringcar tegen een kleine betaling gebruik maken van consumpties (koffie/thee €1,-, fris €1,25 en bier €1,50).

Zin in een ontspannen dagje uit?

Bent u of kent u een mantelzorger die eens lekker verwend wil worden? Meld u dan snel aan! Er even lekker tussenuit tijdens de Verwendag voor Partners/mantelzorgers!

Aanmelden en kosten

Per lidmaatschap mag één partner/mantelzorger zich aanmelden. De eigen bijdrage bedraagt € 20,00 p.p. inclusief lunch. Niet leden betalen de arrangementsprijs van €65,00 p.p. inclusief lunch

Aanmeldingen worden verwerkt in volgorde van binnenkomst, maar vol=vol. Er is plek voor maximaal 50 deelnemers. 13_Tulpeninformatiecentrum_foto_1.jpg

U ontvangt één bevestiging per e-mail, twee weken voor aanvang van de bijeenkomst. Bij over-inschrijving wordt u daarover geïnformeerd.

U kunt zich tot vrijdag 28 april 2017 aanmelden door onderstaand formulier in te vullen. Geef daarbij duidelijk aan vanaf welke opstapplaats u meereist.

De eigen bijdrage kunt u overmaken op bankrekeningnummer
NL 54 ABNA 041 625 7046 t.n.v. Parkinson Vereniging o.v.v. Verwendag 2017, uw naam en adres.

Algemene voorwaarden

• Per lidmaatschap mag één partner/mantelzorger zich aanmelden (de eigen bijdrage bedraagt € 20,00 per persoon inclusief lunch).
  • Als u geen lid bent van de vereniging bent u ook van harte welkom op onze bijeenkomsten en evenementen. U betaalt dan een bijdrage van €65,00 per persoon.
  • U kunt tot twee weken voor aanvang van de activiteit kosteloos annuleren. Wanneer u na twee weken voor aanvang van de activiteit annuleert of onafgemeld afwezig bent op een bijeenkomst, brengen wij € 65,00 per persoon in rekening in verband met de reeds gemaakte kosten voor de activiteit.
  • Twee weken voor aanvang ontvangt u een definitieve bevestiging voor deelname aan de activiteit. Deze dient u mee te nemen naar de activiteit.
  • Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Privacypolicy