Algemene voorwaarden landelijke bijeenkomsten en privacypolicy | parkinson-vereniging.nl

Algemene voorwaarden landelijke bijeenkomsten en privacypolicy

Algemene voorwaarden

• Als lid van de Parkinson Vereniging kunt u (per bijeenkomst) één persoon meenemen en betaalt u een eigen bijdrage. Kijk per activiteit wat de bijdrage is.
  • Als u geen lid bent van de vereniging bent u ook van harte welkom op onze bijeenkomsten en evenementen. U betaalt dan altijd een hogere bijdrage per persoon.
  • U kunt tot twee weken voor aanvang van de activiteit kosteloos annuleren. Wanneer u na twee weken voor aanvang van de activiteit annuleert of onafgemeld afwezig bent op een bijeenkomst, dan brengen wij de arrangementskosten van de bijeenkomst per persoon in rekening in verband met de reeds gemaakte kosten voor de activiteit.
  • Twee weken voor aanvang ontvangt u een definitieve bevestiging voor deelname aan de activiteit. Deze dient u mee te nemen naar de activiteit.
  • Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Privacypolicy