Verwendag voor partners/mantelzorgers 'Wie is de (M)antelzorger (O)p (L)ocatie' - 28 juni - Utrecht | parkinson-vereniging.nl

Naamloos.png

Onschrijving

Ga jij donderdag 28 juni samen met andere partners/mantelzorgers het avontuur aan tijdens de Mantelzorgverwendag Op Locatie?

Doe jij mee als kandidaat of als MOL tijdens deze avontuurlijke verwendag in Utrecht?

Voer samen met een team van partners/mantelzorgers opdrachten uit bij de Dom, de Winkel van Sinkel, Janskerk, de hofjes en jaag samen op de MOL. Ken je het Tv-programma niet? Dat is niet erg het spel wijst zich vanzelf!

Er is natuurlijk ook ruimte voor een goed gesprek wanneer je lekker aan het genieten bent bij Het Stadskasteel of de lunch aan de gracht.

10:00 uur (optioneel)
Verzamelen bij Utrecht Centraal Station, om gezamenlijk naar Stadskasteel Oudaen te lopen.

10:30 uur
Verzamelen bij Stadskasteel Oudaen en ontvangst met een kopje koffie of thee met Utrechtse lekkernij.

11:00 uur
Rondvaart over de gracht. Iedere deelnemer ontvangt een Molboekje. Deelnemers proberen tijdens de boottocht zoveel mogelijk van elkaar te weten te komen en schrijven dit op in het Molboekje.

12:00 uur
Lunch bij Stadskasteel Oudaen.

13:00 uur
Start stadsspel ‘Wie is de Mol?’

16:30 uur
Rondleiding Stadsbrouwerij en aansluitend een proeverij met brouwersbittergarnituur.

Ga jij het avontuur samen met ons aan tijdens dit (ont)spannende dagje uit? Meld u dan snel aan! Er even lekker tussen uit tijdens deze bijzondere Verwendag voor partners/mantelzorgers!

Eigen bijdrage

Per lidmaatschap mag één partner/mantelzorger zich aanmelden (de eigen bijdrage bedraagt € 20,00 p.p. inclusief lunch). Niet leden betalen de arrangementsprijs van € 75,00 p.p. inclusief lunch.

De eigen bijdrage kunt u overmaken op bankrekeningnummer NL 54 ABNA 0416 2570 46 t.n.v. Parkinson Vereniging o.v.v. Verwendag 2018, uw naam en adres).

Aanmelden

Aanmeldingen worden verwerkt in volgorde van binnenkomst, maar vol=vol (maximaal 47 personen).

U ontvangt een bevestiging per e-mail, twee weken voor aanvang van de bijeenkomst. Bij over-inschrijving wordt u daarover geïnformeerd.

U kunt zich tot vrijdag 1 juni 2018 aanmelden via onderstaand formulier. Geef daarbij duidelijk aan of u vanaf Utrecht Centraal Station mee loopt of dat u zelfstandig naar Het Stadskasteel Oudaen komt.

Algemene voorwaarden

• Per lidmaatschap mag één partner/mantelzorger zich aanmelden (de eigen bijdrage bedraagt € 20,00 p.p. inclusief lunch)
  • Als u geen lid bent van de vereniging bent u ook van harte welkom op onze bijeenkomsten en evenementen. Niet leden betalen de arrangementsprijs van € 75,00 p.p. inclusief lunch.
  • U kunt tot twee weken voor aanvang van de activiteit kosteloos annuleren. Wanneer u na twee weken voor aanvang van de activiteit annuleert of onafgemeld afwezig bent op een bijeenkomst, dan brengen wij de arrangementskosten van de bijeenkomst per persoon in rekening in verband met de reeds gemaakte kosten voor de activiteit.
  • Drie weken voor aanvang ontvangt u een definitieve bevestiging voor deelname aan de activiteit. Deze dient u mee te nemen naar de activiteit.
  • Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Privacypolicy