Wereld Parkinson Dag - 8 april 2017 - Nieuwegein | parkinson-vereniging.nl

Wereld Parkinson Dag - 8 april 2017 - Nieuwegein

Wereld Parkinson Dag 8 april 2017

Op 8 april 2017 organiseert de Parkinson Vereniging weer het WPD-symposium. U kunt zich hieronder aanmelden.

Locatie:

NBC Congrescentrum
Blokhoeve 1
3438 LC  Nieuwegein

Programma:

Ochtend
10.30 uur: ontvangst (met diapresentatie van 40 jaar Parkinson Vereniging)
11.15 uur: opening door bestuur, voorstellen dagvoorzitter Olga Commandeur
11.25 uur: presentatie Antonio Melendez (parkinsonpatiënt)
11.50 uur: presentatie ontwikkelingen op gebied van geavanceerde therapieën, prof, dr. Teus van Laar
12.30 uur: beweegkwartiertje met Olga Commandeur, ambassadeur Parkinson Vereniging

12.45 uur: lunch (met diapresentatie van 40 jaar Parkinson Vereniging)

Middag
13.45 uur: parkinsonkoor ‘de Mr P’s Singers’ uit Nijmegen
14.00 uur: presentatie Nicolette Warmenhoven, Institute for Positive Health, Positieve Gezondheid
14.30 uur: presentatie dr. Bart Post: Parkinsonzorg in de toekomst (hope or hype)
15.00 uur: presentatie Adjiedj Bakas, trendwatcher des vaderlands, o.a. in de zorg
15.30 uur: afsluiting en aansluitend borrel

Kosten:

€ 17,50 per persoon voor leden en partners/mantelzorgers.
€ 32,50 per persoon voor niet-leden.

Dit bedrag is over te maken op IBAN-nummer NL54ABNA0416257046 t.n.v. Parkinson Vereniging o.v.v. WPD2017, uw naam en postadres.

Let op! Mocht u onverwacht toch niet in de gelegenheid zijn dit symposium bij te wonen dan kunt u zich tot uiterlijk 2 weken voor het symposium afmelden zonder dat hier kosten aan verbonden zijn. Bij afmelding na deze datum of bij onafgemelde afwezigheid zijn wij genoodzaakt € 32,50 per persoon aan u door te berekenen in verband met de gemaakte arrangementskosten.

Aanmelden:

U kunt zich tot en met 24 maart 2017 aanmelden door het onderstaande formulier in te vullen. Inschrijving vindt plaats op basis van de aanmelding, vol = vol. Ongeveer drie weken voor aanvang van het WPD-symposium ontvangt u een definitieve bevestiging met routebeschrijving.

Voorwaarden symposium

•Als lid van de Parkinson Vereniging betaalt u een eigen bijdrage van €17,50 per persoon voor dit symposium. U kunt introducees tegen dit tarief meenemen.

•Als u geen lid bent van de vereniging bent u ook van harte welkom op onze bijeenkomsten en evenementen. U betaalt dan een bijdrage van €32,50 per persoon.

•U kunt tot twee weken voor aanvang van dit symposium kosteloos annuleren. Wanneer u na twee weken voor aanvang van de activiteit annuleert of onafgemeld afwezig bent op het symposium, brengen wij € 32,50 per persoon in rekening in verband met de reeds gemaakte arrangementskosten voor dit symposium.

•Twee weken voor aanvang ontvangt u een definitieve bevestiging voor deelname aan dit symposium. Deze dient u mee te nemen naar de activiteit.

•Eventuele parkeerkosten zijn voor eigen rekening.

Privacyverklaring

Klik hier om de privacyverklaring te lezen.