Zorgboek 'Parkinson(ismen) en de naasten' bestellen | parkinson-vereniging.nl

Zorgboek 'Parkinson(ismen) en de naasten' bestellen

Zorgboek 'Parkinson(ismen) en de naasten'

Omslag.pngParkinson heb je niet alleen. De ziekte drukt een stempel op degene die de diagnose krijgt, maar zeker ook op zijn of haar omgeving. Eerst gaat het vaak nog alleen om praktische zaken, zoals het regelen van het halfjaarlijkse bezoek aan de neuroloog of het vinden van geschikte fysiotherapie. Maar na een aantal jaren komen er echte zorgtaken bij, die vaak steeds zwaarder worden. Al deze veranderingen, veranderen ook de relatie tussen mensen. Het wordt een relatie van patiënt en mantelzorger.

De Parkinson Vereniging is meer dan alleen maar een patiëntenvereniging. De vereniging zet zich in voor iedereen die in het dagelijks leven te maken heeft met de ziekte van Parkinson of een parkinsonisme. Zo kunnen dus ook de partners en mantelzorgers bij de vereniging terecht voor informatie, contact en steun.

En juist daarom heeft de Parkinson Vereniging in samenwerking met Stichting September voorliggend boek gemaakt. Partners en mantelzorgers vinden hierin  praktische tips over verzorging en aanvragen van regelingen, maar ook over hoe u uw leven zo gezond mogelijk kunt inrichten. Daarnaast staan tal van contactpersonen  van de vereniging  klaar om een luisterend oor te bieden: aan de telefoon, per email of in één van de 50 Parkinson Cafés. Kortom, u staat er niet alleen voor: samen staan we sterker.

Ledenactie

Leden van de Parkinson Vereniging kunnen het zorgboek 'Parkinson(ismen) en de naasten' bestellen voor €10,- (incl. verzendkosten) door het onderstaande formulier in te vullen. U kunt uw betaling overmaken naar (IBAN) NL 31 INGB 000 37 87 700 t.n.v. de Parkinson Vereniging te Bunnik. Na ontvangst van uw betaling wordt het materiaal toegezonden. Vermeld bij uw betaling uw lidnummer en 'bestelling zorgboek naasten'.

Bent u niet lid? Dan kunt u het boek via www.boekenoverziekten.nl voor €19,95 bestellen, of u kunt hier klikken om lid te worden.

Bestelformulier Zorgboek Parkinson(ismen) en de naasten

(U kunt uw lidnummer opvragen bij het secretariaat van de Parkinson Vereniging: 030 656 1369 of info@parkinson-vereniging.nl)