13 juni - Smaakvolle Parkinsonmiddag - Groenlo | parkinson-vereniging.nl

13 juni - Smaakvolle Parkinsonmiddag - Groenlo

Smaakvolle Parkinsonmiddag

Paramedisch Centrum De Molenberg nodigt u, op dinsdagmiddag 13 juni 2017,  uit voor een leuke bijeenkomst waarin Parkinson centraal staat.

Het doel van deze middag is een informele ontmoeting voor mensen met Parkinson(isme) en andere betrokkenen zoals partners, familieleden, mantelzorgers en andere geïnteresseerden.

Tijdens deze middag zal de aflevering “Koken en Parkinson” van ParkinsonTV getoond worden in ‘t Kanon. Aansluitend kunnen er smoothies (met en zonder zuivel) geproefd worden in het Grand Cafe en zijn de paramedici (ergotherapeut, diëtist, logopedist en fysiotherapeut) aanwezig om met u te praten over wat er komt kijken bij koken en Parkinson.

Datum:          Dinsdag 13 juni 2017
Tijd:               14:30 – 16:30 uur
Plaats:           ’t Kanon / Grand Café  (de Molenberg)

Geïnteresseerden kunnen zich, bij voorkeur via e-mail (adres zie hieronder in kader), aanmelden bij de afdeling fysiotherapie. Wij verzoeken u voor 1 juni door te geven met hoeveel personen u komt, dit in verband met het doen van de inkopen. Er kunnen maximaal 35 personen deelnemen aan deze middag. Er zijn geen kosten aan verbonden.

Met vriendelijke groet en graag tot ziens,

Henja van Dinter (fysiotherapeut) en Maaike Oudega (diëtist) namens team Paramedici ‘De Molenberg’

Afdeling fysiotherapie ‘De Molenberg’

Ziekenhuisstraat 14