27 oktober 2016 - Parkinson Biljart Toernooi - Vianen | parkinson-vereniging.nl

27 oktober 2016 - Parkinson Biljart Toernooi - Vianen

27 oktober 2016 - Biljarttoernooi Vianen

Op donderdag 27 october 2016 vindt in scc de Stadshof te Vianen het 5e landelijke Biljart Toernooi voor parkinsonpatiënten plaats.

De organisatie is in handen van Stichting Parkinson Events. Deze stichting organiseert evenementen voor personen met de ziekte van Parkinson.

Er wordt weer in poules gespeeld en de winnaar van elke poule speelt de kruisfinale en uiteindelijke de finale. De partijen zijn maximaal 15 beurten lang en er wordt geteld volgens het Belgische systeem. Leden van de biljartverenigingen de Vaartsche Rijn en Rijnzicht zullen weer aanwezig zijn bij het arbitreren en schrijven van de wedstrijden.

Het tournooi begint om 09.30 uur. Vanaf 09.00 uur staat er koffie met gebak klaar. Vanwege het 1e lustrum is er na afloop een koud buffet voor diegenen die het verschuldigde inschrijfgeld hebben betaald.

Het inschrijfgeld bedraagt € 12.50. Dit bedrag is inclusief koffie-thee met gebak bij  ontvangst, een lunch met diverse broodsoorten,salade en een dessert en 4 consumptiemunten. Opgave voor dit unieke toernooi via het inschrijfformulier. U kunt deze hier downloaden.

Uw inschrijving is pas definitief over het inschrijfformulier is ontvangen en het inschrijfgeld is voldaan. Het inschrijfformulier s.v.p. opsturen naar R.A.v.d.Horst, galecopperlaan 11, 3437 NA, Nieuwegein.Het inschrijfgeld dient u over te maken naar Regiobank, rekeningnummer  NL 75 RBRB 082.79.38.497 t.a.v. Stichting Parkinson Events.  Uiteraard zijn supporters van harte welkom en zij kunnen ook gebruik maken van bovengenoemde faciliteiten en betalen ook € 12.50 per persoon.

Hoofdsponsor van het toernooi is de Dirk Kuyt Foundation.

Wilt meer informatie, dan kunt U zich wenden tot Ruud van der Horst, 030-6045143, 06-20524212 of via de mail  st.park.events@gmail.com of le-courtier@hotmail.com