Ede | parkinson-vereniging.nl

Ede

Parkinson Café Ede

Parkinson Café Ede e.o. is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten. De opening vond plaats op 10 februari.

Locatie: Boerderij de Proosdij, Proosdijweg 41 6714 AK Ede.

Tijd: 14:00 uur, zaal open vanaf 13:30 uur

Programma 2018

Woensdag 14 februari
Neuroloog dr. M. Smidt over de laatste medische ontwikkelingen betreft de ziekte van Parkinson(isme).

Woensdag 11 april
Dansen en Parkinson: een workshop door een professioneel danstherapeut (kan ook zittend!)

Woensdag 13 juni
Fysiotherapie en Parkinson met uitleg van ParkinsonNet fysiotherapeut, Margo Bos, van Ziekenhuis Gelderse Vallei Ede.

In verband met de beschikbare ruimte is het noodzakelijk zich voor elke middag opnieuw aan te melden. Dat kan bij voorkeur via e-mail: hetparkinsoncafe@gmail.com of per telefoon/tekst: 0318 656650

Parkinson Café Ede zoekt vrijwilligers. Klik hier om de oproep te downloaden.

Hartelijk dank en hopelijk tot ziens!
De organisatie van het Parkinson Café Ede e.o.