Eindhoven | parkinson-vereniging.nl

Eindhoven

Parkinson Café Eindhoven

Hiermee nodigen wij u uit voor de bijeenkomst op 9 maart 2017 van het Parkinson Café Eindhoven waarin de officiële opening zal plaatsvinden van het Café door de directeur van de Parkinson Vereniging gevolgd door een lezing van Sanne van de Ligt, diëtist, over Parkinson en voeding.

Het Parkinson Café Eindhoven is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden, mantelzorgers en zorgverleners. In een ontspannen sfeer worden er diverse onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson Café ook contact leggen met lotgenoten.

Het Parkinson Café Eindoven opereert op regionale basis en biedt ook cliënten uit de aangrenzende gemeenten de mogelijkheid deel te nemen.

Waar: Vitalis Peppelrode, Ds. Th. Fliednerstraat 5,  5631 BM Eindhoven
Locatie:  Theaterzaal Carrousel, 1ste etage hoofdgebouw.

Wanneer: Tweede donderdag van de maand

Tijdstip: Ontvangst vanaf 14.30 uur, programma 15.00 – 17.00 uur

Programma: eerste halfjaar 2017

12 januari:

Fysiotherapie, Joost Bruning: Het belang van bewegen voor parkinsonpatiënten.

9 februari:

Verpleegkunde, Kim Rijkelijkhuizen: Verpleegkundige aspecten bij de ziekte van Parkinson.

9 maart:
Officiële opening Parkinson Café Eindhoven door directeur Parkinson Vereniging; Tevens lezing diëtiek, Sanne van de Ligt, Parkinson en Voeding.

13 april:
Ergotherapie, Sanders Willems, Hulpmiddelen.

11 mei:

Neurologie, Dr. De Jonge, Sociale aspecten van de ziekte van Parkinson.

8 juni:

Neurologie, Dr. Vermeij.

13 juli:
Open Café.

10 augustus:
Open Café.

In verband met de officiële opening wordt de verenigingsstand opgesteld waar inzage wordt geboden in allerlei informatiemateriaal als boeken, folders, enz.

Het informatiemateriaal kan uitsluitend worden aangeschaft tegen contante betaling.

In verband met de organisatie zou het prettig zijn als u zich van te voren per bijeenkomst vrijblijvend aanmeldt via ons mailadres parkinsoncafe.eindh@gmail.com

Wij kijken uit naar uw komst.
Het Parkinson Café Team Eindhoven