Parkinson Café Emmen

Parkinson Café Emmen wordt georganiseerd door een groep enthousiaste vrijwilligers. Samen willen we een laagdrempelige ontmoetingsplek maken voor mensen met de ziekte van Parkinson/Parkinsonismen en hun naasten.

Ontmoeting

Tijdens ieder Café zijn professionals aanwezig en bespreken we in ontspannen sfeer een specifiek onderwerp. Naast het uitwisselen van kennis is er ook ruimte voor contact met lotgenoten.

9 september de jubileumbijeenkomst

9 sep P-cafe 1 Emmen.jpgdinsdag 20 september 2022 Ruim 80 mensen bezochten op 9 september de jubileumbijeenkomst van het Parkinson Café bij Van der Valk in Emmen. Dit keer geen thema of gastspreker, maar een ontspanningsmiddag voor mensen met Parkinson en hun partners en/of mantelzorgers. Een middag waarin heel veel gelachen werd. Lees hier het volledige bericht

Paasgroet 2021

dinsdag 08 juni 2021 digitale Paasgroet 2021 aan al onze cafebezoekers en relaties Lees hier het volledige bericht

Terugblik bijeenkomst d.d. 15 februari 2019

15-02-2019 -1.JPGzaterdag 15 februari 2020 Een gezellige avond tijdens de eerste bijeenkomst van 2019. Lees hier het volledige bericht

Yoppersbijeenkomst

Yoppers.jpgwoensdag 10 juni 2020 Bijeenkomst voor jonge parkinsonpatiënten en hun naasten. Voor mensen uit de provincie Drenthe en Groningen. Lees hier het volledige bericht

Logo Parkinson_CAFE_300

Zorgcentrum De Schans
Laan van het Kwekebos 118
7823 LJ Emmen

Mail Parkinson Café Emmen

Parkinson Café Zuid-Oost Drenthe wordt gesteund door de Parkinson Vereniging.

De locatie, koffie en thee worden aangeboden door Zorggroep Tangenborgh.