Geleen (Westelijke Mijnstreek) | parkinson-vereniging.nl

Geleen (Westelijke Mijnstreek)

Parkinson Café Geleen (Westelijke Mijnstreek)

Het Parkinson Café is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer worden er onderwerpen besproken. Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson  Café ook contact leggen met lotgenoten. Parkinson Café Geleen is geopend op 7 april 2015.

Tijd: Van 14.00 tot 16.00 uur (inloop 13.30 uur)

Locatie: 't Trefpunt, Pancratiusstraat 23, Munster Geleen

Kosten: De consumpties zijn voor eigen rekening. Aan deelname zijn geen kosten verbonden, maar een donatie-potje staat klaar om deze middagen mogelijk te maken.

Aanmelden: Aanmelden en info bij voorkeur via email bij mevrouw A. Bos: parkcafewm2014@gmail.com of tel.: 06-20958082 (aanmelden is nodig i.v.m. de beschikbare ruimte).

Parkeren mogelijk op de parkeerplaats aan de Giesekoel (gratis) of op het Koningsplein bij het winkelcentrum (betaald).

Informatie: www.parkinsoncafesittard.nl

Programma 2017

17 januari:
Nieuwjaarsbijeenkomst met hapjes en drankjes onder muzikale begeleiding van het  duo Paula en Wim Halmans

21 februari:
Kookworkshop met proeverijen speciaal voor mensen met slik- en kauwproblemen door Yves Meerkerk

21 maart:
Presentatie ‘Mindfulness’door Hélène van den Besselaar

18 april:
Presentatie notaris J. Broers over het levenstestament

16 mei:
Vragenuurtje Parkinsonverpleegkundigen met aansluitend een quiz met algemene vragen en vragen over Parkinson.

juni:
Sportdag georganiseerd in samenwerking met ‘Novizorg’ (centrum voor dagopvang)

18 juli:
Nog onbekend