Haarlem | parkinson-vereniging.nl

Haarlem

Parkinson Café Haarlem

Het Parkinson Café  is een laagdrempelige ontmoetingsplek voor mensen met de ziekte van Parkinson(ismen), hun partners, familieleden en mantelzorgers. In een ontspannen sfeer wordt er per keer een onderwerp besproken.Naast het uitwisselen van informatie en ervaringen kunt u in het Parkinson  Café ook contact leggen met lotgenoten.

Wij verwelkomen u graag! Voor meer informatie kunt u terecht bij:
- Mw. Wil van Vliet,  tel. 023 5278170
- Mw. Wil de Rijke,   tel. 023 5270927
Contactpersonen van de Parkinson Vereniging en organisatoren van het Parkinson Café Haarlem en omstreken

Website van Parkinson Café Haarlem: http://www.parkinsoncafehaarlem.nl

Locatie:

Wijkcentrum DE RINGVAART, Floris van Adrichemlaan 98, 2035 VD HAARLEM.
Telefoonnummer: 023 5430635

Tijd:

Iedere 1e woensdag van de maand, behalve in juli en augustus. Van 14.00-16.00 uur (met mogelijk uitloop)

1 februari 2017
Huidige en toekomstige behandeling van de ziekte van Parkinson
Prof. Dr. J.J. van Hilten is neuroloog in het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) en projectleider Parkinson en CRPS onderzoek. Hij komt vertellen hoe de ziekte van Parkinson momenteel wordt behandeld en op welke wijze in de toekomst hierin verandering zal komen. Na de pauze is er gelegenheid tot het stellen van vragen.

Zaterdag 18 maart 2017
Workshop Yoppers Noord-Holland: Belang van ontspanning en rust en hoe die te bereiken bij en ter voorkoming van stressvolle momenten. Zie hier voor meer informatie.
Locatie: Het Coachhuis Haarlem, Kinderhuisvest 43, 2011 NR Haarlem